Naši advokáti zastupovali český startup Snuggs při 115 milionové transakci! Snuggs funguje teprve čtyři roky, ale už nyní se řadí mezi lídry na českém a evropském trhu. Loňské tržby přesáhly čtvrt miliardy, a tak není překvapením, že se mladý startup opět dostal do hledáčků investorů v čele s Wood & Company, fondem Nation1 a nově i family office rodiny Baťa. 

O společnosti Snuggs jste už určitě slyšeli. Jde o menstruační kalhotky vyrobené z nanovláken, které bezpečně nahrazují jednorázové menstruační pomůcky. Média produkt Snuggs dokonce nazývají revolucí v intimním světěZnačka od svého vzniku prodala už 750 tisíc kusů menstruačních kalhotek a je leaderem nejen na tuzemském, ale i evropském trhu.

Spoluzakladatelé Linda Šejdová a Tomáš Zahradník nyní na další rozvoj Snuggs získávají 115 milionů korun, které do společnosti vložili investoři z předchozího kola – finanční skupina Wood & Company, fond Nation1 a nově se přidala i family office rodiny Baťa – potomci zlínského obuvnického magnáta. „Věříme, že se Snuggs může stát globálním lídrem, protože spotřebitelé mění své nákupní zvyklosti a hledají autentické a originální značky,“ řekl pro E15 Thomas Archer Baťa.

Na historicky nejvyšší investici do DTC (direct-to-consumer, prodej přímo koncovým zákazníkům) značky v Česku dohlížel advokát a partner Novalia Jakub Císař. „Se Snuggs spolupracujeme dva roky a sledovat Lindu s Tomášem v téhle jízdě je opravdu inspirativní. Jsme rádi, že kromě investic můžeme radit i s další právní agendou, jako nastavení smluv s obchodními partnery, motivační program pro zaměstnance, ochranné známky a další. Jsme hrdí, že můžeme pomáhat dalšímu úžasnému českému projektu na cestě ke globálnímu úspěchu,“ komentuje Císař.

Novalia zaštiťovala i loňskou investici ve výši 40 milionů korun, kdy se tato transakce zapsala do startupové historie, jako největší investice do menstruačních kalhotek v Evropě. Tento pomyslný milník byl nejnovější transakcí překonán. Gratulujeme a přejeme hodně štěstí!