Amazon, Tesla, Nike a Google. Ti všichni a spousta dalších světových firem jsou klienty Petera Paluše a jeho startupu CultureBoard. Slovenský startup přitom nevyvíjí žádný pokročilý systém poháněný umělou inteligencí. Naopak, vytváří jednoduché nástroje, které pomáhají firmám polidštit jejich interní online komunikaci. Třeba gify nebo emoji. CultureBoard nyní získává od investorů přibližně 10 milionů korun na další rozvoj. Transakci právně vedl náš partner a advokát Jakub Císař.

Vyplňování dotazníků má rád málokdo. Dostat z lidí odpovědi je přitom klíčové pro zlepšení produktů a služeb. Nota bene pro společnosti, které se snaží pochopit, jak se jejich zaměstnanci cítí a jaké mají potřeby. V tomto ohledu způsobil boom nový projekt zakladatelů firmy GoodVibes – Petera Paluše a Miroslava Mihálika. Pod značkou CultureBoard nabízí sadu nástrojů v podobě memů, gifů, obrázků nebo třeba virtuální nástěnky, kam mohou lidé připínat vzkazy. Nástroje pomáhají k většímu zapojení a vyšší spokojenosti zaměstnanců.

Projekt dokázal během několika měsíců zaujmout i Teslu, Nike, Google, Atlassian, Disney nebo Amazon, a k tomu i několik vládních organizací, měst či univerzit. Na svůj další rozvoj teď získává téměř 10 milionů korun od tří investorů. Největší část, 200 tisíc dolarů, přišla od slovenského fondu Vision Ventures, dalších 150 tisíc dolarů do startupu vložil Jinej Fond v čele s Jiřím Havelkou a Janem Slámou a zbývajících 90 tisíc dolarů od private equity společnosti EQT. Na právní aspekty této investice dohlížel náš partner Novalia a advokát Jakub Císař.

CultureBoard je krásným příkladem startupu, který, místo vývoje mamutích řešení, staví na hledání potřeb klientů a rychlosti exekuce,” říká Jakub.

Gratulujeme zakladatelům a přejeme mnoho úspěchů!