Jako právní partneři podporujeme Burda International CZ už více než 8 let a máme radost, že jsme se měli možnost podílet i na jedné z nejvýznamnějších mediálních transakcí poslední doby: akvizici Extra Online Media.

Burda International CZ, tuzemská pobočka německého mediálního giganta Hubert Burda Media, oznámila významný krok v onlinu. Získala totiž stoprocentní podíl českého internetové vydavatelství Extra Online Media, založeného v roce 2013. Jedná se o silného hráče na trhu, který oslovuje téměř pět milionů uživatelů měsíčně. 

Jeho vlajková loď,  lifestylový magazín se zaměřením na svět celebrit a životní styl, web Extra.cz, osloví měsíčně téměř 2,9 milionu uživatelů. Portfolio Extra Online Media je však mnohem širší a zahrnuje i weby jako Lifee.cz, zábavní G.cz, Extralife.cz, videoweb OneTV.cz a také Toprecepty.cz.

Všechny právní aspekty této akvizice měli pod pečlivým dohledem naši právníci – Pavel Marc, Tereza Jandáčková, Vojtěch Tancoš a Kamil Staněk. “Burda patří mezi klienty, kteří jsou s Novalii od samotného začátku, spolupracujeme již 8 let. Akvizice Extra je pak třešnička na dortu, možnost ukázat naši M&A specializaci na takto zásadní transakci, minimálně z pohledu digitálního mediálního trhu,” říká Pavel Marc, zakladatel Novalia a jeden z klíčových právníků zapojených do transakce.

Přesnou výši transakce si strany nepřejí zveřejňovat, ale je jasné, že se jedná o významnou investici do budoucnosti digitální mediální scény v České republice.