Novalia byla u založení startupu Distro a nadále mu naši společníci pomáhají s právními záležitostmi. Naposledy jsme díky našim zkušenostem z podobných transakcí zastupovali Distro při vyjednávání a získání investice od investičního fondu Lighthouse Ventures Michala Zálešáka, který do firmy vloží počáteční investici ve výši dvanáct milionů korun. Distro chce peníze využít na svůj další rozvoj.

Distro funguje jako továrna na lovebrandy, inspirovali se přitom tímto stále rostoucím trendem ve Spojených státech. U jejího zrodu stál Sean Gaddis, bývalý marketingový šéf Mall Group, který svou kariéru vybudoval v nadnárodních společnostech jako jsou eBay, Skype či AVG. Distro se zaměřuje na tvorbu DTC (direct-to-consumer) produktů a značek pro zdravý a udržitelný životní styl. Vytvářejí platformu pro centralizaci logistiky, plateb, zákaznického servisu, lokalizace či influencerů a dalších marketingových operací. A to napříč různými evropskými zeměmi.

O projektu i transakci psal například CzechCrunch.